کارآفیشال ( راه حــــــل بــــرای کسب و کــــــار)

ما آمده ایم تا شما دنیای بازار های مالی را در دست بگیرید و زندگی مالی خود را با ربات تریدر تیم کارآفیشال بهتر کنید .

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 109608

پیوند ها

ربات هوشمند پاکت آپشن


  کسب و کار موفق ، زندگی ما است                                                                                                       

 

                                                ربات پاکت آپشن

​​​​​​​چرا ربات تیم کارآفیشال

حتما تاکنون درباره ربات‌هایی که به جای افراد، تریدهای آنان را انجام می‌دهند و در بیشتر مواقع سوددهی قابل توجهی را نیز به همراه دارند شنیده‌اید! اما آیا این ربات‌ تریدر واقعا می‌تواند بهتر از انسان‌ها عمل کند؟

چه تفاوتی در استفاده از ربات ما در معاملات باینری وجود دارد؟

این ربات‌ به شما امکان می‌دهند تا در بروکر پاکت آپشن بدون صرف زمان، ۲۴ ساعت در روز و ۷ روز در هفته را به طور کامل در بازارهای مالی حضور داشته باشید. یکی از بزرگترین مشکلات تریدرها این است که باید دائما جلوی صفحه نمایش سیستم خود بنشینند و این هم به علت آن است که بازارهای مالی هرگز از پا نمی‌ایستد و بازار هر زمان که اراده کند می‌تواند حرکت‌های بزرگی را به ثبت برساند؛ صرفه نظر از اینکه بعدازظهر چهارشنبه است و یا ساعت ۳ بامداد روز یکشنبه! چنین موضوعی حتی باعث می‌شود که تریدرها زمانی که خواب هستند، فرصت‌های کسب سود بسیاری را از دست بدهند.
​​​​​​​در اینجا ربات‌ تریدر می‌تواند حلال مشکلات باشد. ربات تریدر تیم کارآفیشال این امکان را برای شما فراهم می کند تا به صورت کاملا اتوماتیک و 24 ساعته، ترید انجام دهید و دیگر نیازی نیست که دائما پای کامپیوترهای خود بنشینند.​​​​​​​

آیا ربات‌ تریدر تیم کارآفیشال می‌تواند بهتر از تریدرها عمل کنند؟

بله، حتی بهتر چرا که می‌تواند بدون احساسات ترید کند.
ربات‌ها می‌توانند در هر ثانیه مقدار زیادی از اطلاعات را پردازش کنند و سریعتر از یک انسان نتیجه‌گیری کنند. در حالی که یک انسان فقط می‌تواند یک نمودار را بررسی کند، یک ربات می‌تواند از کل بازار تصویری دریافت کرده و همه را به طور همزمان بررسی کند. آن‌ها همچنین زمانی که طول می‌کشد تا در یک معامله وارد و یا خارج شوید را نیز کاهش می‌دهند.
اما دقت در اینجا تنها برتری نیست. احساسات گاهی راه تصمیم‌گیری را برای معامله‌گران می‌بندند. خوشبختانه ربات‌ها دچار ترس و هیجان نمی‌شوند. این بدان معناست که تریدرها می‌توانند اهدافی را از قبل تعیین کنند و دیگر نیاز نیست تا تصمیمات ناگهانی بگیرند و در نهایت بعدا پشیمان شوند.

محبوبیت ربات‌ تریدر در بازار به چه میزان است؟

طبق اطلاعات TradeSanta، محبوبیت و نیاز به ربات‌های معامله‌گر اخیرا بسیار افزایش یافته است. آخرین آمار این سایت نشان می‌دهد که در حدود ۱۰۰ هزار کاربر فعال در آن وجود داشته و بیش از ۳۲۰۰ ربات معامله‌گر نیز در آن در حال فعالیت هستند. همچنین لازم به ذکر است که اکنون بیش از ۳٫۸ میلیون معامله از زمان راه‌اندازی این نرم‌افزار انجام شده است.
TradeSanta تعداد زیادی از اندیکاتورها را نیز مورد استفاده قرار می‎‌دهد و همچنین امکان خرید و فروش حجم زیادی از رمزارزها را بدون ایجاد نوسان قیمت فراهم می‌کند. این ربات معامله‌گر همچنین می‌تواند فقط طی مدت ۵ دقیقه تنظیم و راه‌اندازی شود و کاربران می‌توانند آزادانه استراتژی معاملاتی خود را در آن ثبت کنند و بعد با خیال راحت به زندگی خود بازگردند.​​​​​​​


 
 

مزایای ربات :

دقیق و بدون وقفه​​​​​​​

خودکار بدون نیاز به تحلیل چارت​​​​​​​

​حد ضرر و سود اتوماتیک برای ترید امن تر

نصب و راه اندازی آسان بر روی هر کامپیوتر بدون محدودیت

قابل اجرا در حساب آزمایشی و واقعی

بدون نیاز به تجربه

بروزرسانی رایگان

پشتیبانی 24 ساعته

اتصال مستقیم و بی واسطه​​​​​​​

لایسنس مادام العمر​​​​​​​

 

 

چرا به کارآفیشال اطمینان کنیم؟!​​​​​​​

 

پاسخ سوال آسان است، همانظور که در خارج از کشور ربات های زیادی به فروش میرسد و بسیاری از تریدر های ایرانی اقدام به خرید و استفاده می کنند، ما هم در همان کیفیت و حتی در مواردی با کیفیتی بالاتر ربات کاملا ایرانی را ساخته و عرضه کرده ایم. بطور مثال ربات نسخه الماس ما که به قیمت 1.250.000 میلیون تومان به فروش می رسد این در حالی است که ربات های خارجی ساخت خارج از ایران با قیمتی بسیار بالا و حتی در مواردی دارای تمدید ماهیانه یا سالیانه (تمامی ربات های ما مادام العمر است) به فروش می رسند که برای خرید یک ربات خارجی هم سطح ربات نسخه الماس حداقل نیاز به ۱۵ الی ۲۰ میلیون تومان دارید. تیم کارآفیشال روند را برای کاربران ایرانی آسان کرده است تا هر تریدر ایرانی بتواند از ربات تریدر استفاده کند. سوالی برای کاربران پیش می آید که چرا نماد اعتماد شما کامل نمی باشد؟ پاسخ این سوال هم آسان است چون دلیل منطقی دارد! هیچکدام از سایت های ایرانی که در بازارهای مالی باینری آپشن فعالیت می کنند نمی توانند نماد اعتماد دریافت کنند، چون فعلا تا زمان نگارش این مطلب در ایران قانونی در مورد کسب و کار بازارهای مالی باینری آپشن از طرف قانون گذاران ایران ایجاد نشده است. بطور مثال هیچ سایتی که در بازارهای مالی باینری آپشن در ایران فعالیت داشته باشد نمی تواند اقدام به کسب نماد اعتماد کند و ما هم از این قانون مستثنا نیستیم! به امید خدا در ایران هم قانون مناسبی برای این گونه بازارهان از طرف قانون گذاران ایران درست شود تا ما هم بتوانیم از تمامی پتانسیل های قانونی کشور از جمله نماد اعتماد استفاده کنیم.​​​​​​​​

 

مقایسه سپس خرید!
 ما این قابلیت را برای شما دوستان عزیز به ارمغان آورده ایم تا با استفاده از نسخه تست ربات پاکت آپشن تیم کارآفیشال قبل از اقدام به تهیه ربات، بتوانید از عملکرد آن در محیط دمو بروکر اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به تهیه کنید.
نسخه تست ربات به صورت محدود و بدون دسترسی شما به تنظیمات ربات ارائه شده و صرفا جهت تست در محیط دمو می باشد.
 
رمز پکیج : karofficial.ir

  انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 7486

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

ما را در اینستاگرام دنبال کنید karofficial.ir

کليه حقوق مادي و معنوي اين وب سايت محفوظ و متعلق به تیم کارآفیشال می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما